Hyvää ystävänpäivää lukijoilleni ja kaikille ystävilleni jotka tätä lukevat! Kuvituksena ihana kortti jonka sain kaukana asuvalta ystävältäni -pian nähdään taas!
Hyvää ystävänpäivää lukijoilleni ja kaikille ystävilleni jotka tätä lukevat! Kuvituksena ihana kortti jonka sain kaukana asuvalta ystävältäni -pian nähdään taas!
Muutama fiilistelykuva vajaa viikon takaisesta tyttöjenillasta. Huomennahan se viikonloppu taas on 🙂
..on omistettu ihanille ystävilleni. K on viettämässä aikaa isänsä kanssa ja minulla on tänään suunnitelmissa kaikkea kivaa. Aamun aloitti rauhallinen aamiainen ja seuraavaksi taidan painella salille. Illalla tehdään ruokaa ja parannetaan maailmaa hyvän ystäväni kanssa -liian pitkään on siitä kun ollaan nähty! Illan päälle vielä ykköset ylle ja tanssilattialle. Kyllä kelpaa.