CASA on the road jatkuu

Ja sisustuskauppakierros jatkuu kuvien muodossa….

 

Primavera

IMG_7878.jpgIMG_7877.jpg

IMG_7875.jpg

Nougat

IMG_7868.jpg

IMG_7872.jpg

IMG_7870.jpg

 

Destiny

Tämä oli yksi kierroksen lemppareistani..varsinkin nuo ”ötökkätaulut” jäivät kaivelemaan mieltäni. Sääli, että matkalaukku oli räjähtämispisteessä ja olin tehnyt päätöksen olla ostamatta kierrokselta mitään…

 

IMG_7889.jpgIMG_7881.jpg

IMG_7884.jpg

IMG_7882.jpg

Muih!

IMG_7885.jpg

 

Peroba

Täällä mielen päälle jäivät nuo rautalankakorit…juu ei toivoakaan, että näitä oltaisiin roudattu Ouluun!

IMG_7891.jpg

IMG_7897.jpgIMG_7894.jpg

IMG_7892.jpg

 

 

Moko

 

Viimeisenä sokeri pohjalla eli Moko Market

 

IMG_7911.jpg

IMG_7910.jpg

IMG_7900.jpg

IMG_7904.jpg

IMG_7909.jpg

IMG_7905.jpg
 

Ai vähä myöhässä?

Olette varmaan lukeneet jo kyllästymiseen asti viimeviikonloppuisesta Casa on the road tempauksesta jonka teimme ihanien casa-sisarten kanssa? Niin, että olette? No täältä tulee silti lisää! Olen ollut matkan jäljiltä (sen siitä saa kun puolikuntoisena lähtee) niin tööt, että en ole edes kuvia saanut siirettyä koneelle. Nyt se on kuitenkin tehty ja tässäpä ensimmäinen osa kuvapläjäyksestä!

 

White on White

IMG_7846.jpgIMG_7842.jpgIMG_7844.jpg

 

Granit

IMG_7854.jpgIMG_7848.jpgIMG_7851.jpg

 

Design Forum Finland

 

IMG_7859.jpgIMG_7861.jpgIMG_7858.jpg

 

Day

IMG_7867.jpgIMG_7865.jpg

IMG_7863.jpg

 

 

Vaeltavat huonekalut

Täytyy todeta, että minä se en osaa levätä! Itse olin vielä hieman toipilas K:n sairastaessa. Kotona nyhjötettiin ja mitä Anttis tekee? No alkaa siirtelemään huonekaluja! Jep. Siirsin sohvan ja ruokapöydän paikkaa ihan kokeilumielessä -että voiko noin massiivisen sohvan siirtää tuolle seinälle. Ajattelin, että ei mutta loppujenlopuksi ei se niin tukkoon mennytkään. Sitäpaitsi muutos piristää!

IMG_7830.jpgIMG_7828.jpgIMG_7832.jpg