Kaapin päällä

IMG_7839.jpg

Olohuoneen bestån päällä vaihtuvat aina esineet. Nyt karsin värejä sieltäkin ja kaapin päältä löytyy valkoista, hopeaa ja mustaa. Tuo ”näkötesti” on yksi joululahjoista ja toinen samanlainen valkoisena löytyy makkarista.

IMG_7834.jpg

IMG_7838.jpg

IMG_7835.jpg

Täällä vietetään edelleen kotipäivää. Oma olo on jo ihan hyvä mutta vuorostaan K on huonompana. On aina niin surkeaa kun lapsi sairastaa. 
 

Sairastuvalla

IMG_7824.jpg

Tuntuu, että kaikki ovat nyt flunssan kourissa. Myös minä ja K. Tänään on sairastettu kotona. Menty yöpuvut päällä, katsottu piirrettyjä ja juotu lämmintä (tai minä vain kun K:n mielestä lämmin juoma on pelottavaa..heh..). Syksystä alkaen onkin sairastettu paljon -en yleensä ikinä sairasta montaa flunssaa talvelle. K:lla tuntuu myös nenä vuotavan jatkuvasti. Nyt alkaisi riittämään sairastelu kiitos vain!

IMG_7821.jpg

Mutta ei auta kuin yrittää taltuttaa tauti. Viikonlopulle on luvassa erittäin odotettu juttu ja siitä en halua flunssan takia jäädä paitsi! Vitamiinia, kuumaa juomaa ja peiton alle mars!
 

Lahja

IMG_7786.jpg

Joulun aikaan sain postin saapumisilmoituksen -yves rocher oli muistanut minua pienellä joululahjalla.  Ehdin postiin vasta joulun jälkeen mutta eipä sen väliä. Mikäs olikaan mukavempaa kun vuoden alkajaisiksi päästä hypistelemään uusia tuotteita. Paketista kuoriutui tämmöisiä ihanuuksia.

IMG_7781.jpg

Vanilja ei ole ihan minun juttuni mutta onneksi tuttavapiirissä oli monta halukasta antamaan tuoksulle uuden kodin. Harmaasta lakasta taas tuli yksi suosikeistani -tämän tyyppistä olen etsiskellytkin.

IMG_7785.jpg

Ja voi ei tuo lakritsa! Olen rakastanut 🙂