Tässäpä pari kuvaa tämän vuoden paketeista. Vaaleanpunaista jälleen -yllättävää 🙂
Tässäpä pari kuvaa tämän vuoden paketeista. Vaaleanpunaista jälleen -yllättävää 🙂
Lomalaisen on helppo hymyillä. Perjantai iltana vähän juustoja, lasi viiniä, lahjojen paketointia ja rentoutumista. Nyt ollaan viimein lomalla! Nyt voi jo huokaista, että voi kamala miten rankka syksy takana! Onneksi se on ohi ja keväällä töidenkin kanssa jo helpottaa.
Nyt pakkaamaan reenikassia ja raatamaan salille. Sitten on vielä pakko tehdä yksi täsmäisku kaupoille -yksi lahja vielä uupuu!
Eilen leivottiin K:n kanssa pipareita. Tämä piti tehdä jo viikonloppuna mutta ei mennyt ihan putkeen. Koristeet muistin ostaa mutten taikinaa (meillä ei tosiaankaan tehdä sitä itse). Viimein kun muistan ostaa taikinan tajuan, että muutossa ovat kaikki piparimuotit jääneet -eikun ostamaan uusia. No nyt viimein päästiin asiaan ja K oli intoa täynnä!
Parasta K:sta tuntui olevan koristelu -ja toki taikinan syöminen! Vaivihkaa taikinaa aina yllättäen hävisi 🙂