Paketteja menneiltä vuosilta

Kohta pitää alkaa pakkailemaan joululahjoja ja tämän vuoden ”teemaa” on jo mietitty. Päädyin selailemaan vanhoja paketteja inspiraatiota etsiessäni.

 

joulukuu%2008%20067.jpg

Nämä vaaleanpunaiset paketit ovat suosikkejani vuosien varrelta. Isoon osaan väkersin tuollaisen nimilapun jossa oli lahjan saajan nimen alkukirjain.

 

IMG_7692.jpgIMG_7686.jpg

Yksi joulu innostuin saippuan tekemisestä ja kahvisuklaasaippuaa löytyi monen paketista ja joulutulijaisten joukosta.

 

IMG_7955.jpgIMG_7427.jpg

Nuo kakkupaperit paketin päällä viehättävät edelleen -näitä tulee varmaan käytettyä tänä vuonnakin. Näitä kuvia katsellessa muistan, että K toimi tuolloin tontun apulaisena ryttäämällä papereita -lahjat pakattiin tarkoituksella ryttyiseen ruskeaan paperiin.

 

Ehkäpä muutaman päivän päästä nähdään tämän vuoden tuotokset.
 

Sypressi

IMG_7581.jpg

Tänä vuonna taidan jättää joulukukat välistä ja toin kotiin vain vihreää syperissin muodossa. Aiemmin meiltä ei ole sypressiä löytynytkään. Ruman muoviruukun suojukseksi sopi hyvin tuo h&m:n kangaskori. Kaveriksi vielä clasun tähtivalot jotka uudet nekin. Taas hieman jouluisempi fiilis vaikka ei kotona joulua vietetäkkään.

IMG_7586.jpg

IMG_7583.jpg

IMG_7580.jpg
 

Matkaaja

IMG_7574.jpg

Habitaressa tutustuin itselleni uuteen merkkiin –Saanaan ja Olliin. Kauniit kuosit miellyttivä heti ja olinkin innoissani kun pääsin tekemään heidän kanssaan yhteistyötä. Yhteistyön kautta minulle kotiutui symppis Matkaaja-kangassalkku. Eikös ole aika ihana?

IMG_7577.jpgIMG_7571.jpg

IMG_7572.jpg

 

Moni muukin juttu houkutti. Makuuhuoneeseen olisin voinut kotiuttaa myös esimerkiksi Yö metsässä kuosia.

_MG_7619-Edit.jpg_MG_7617-Edit.jpg

 

Myös Villi pohjola on aika ihana 🙂

 

Saana-ja-Olli-Villi-pohjola-Interior-pil

 

 

Onko Saana ja Olli teille entuudestaan tuttu?

 

Postaus tehty yteistyössä Saanan ja Ollin kanssa.