Vuoden viimeisenä päivänä

Tänään vuoden viimeisenä päivänä onkin hyvä tehdä pieni katsaus kuluneeseen vuoteen. Perinteisesti olen joka vuosi koonnut kollaaseja uuden vuoden kynnyksellä. On aina jännä huomata mitä kaikkea yhteen vuoteen mahtuukaan. Vuonna 2013 siihen tuntui mahtuvan aivan valtavasti kaikenlaista. Oikeastaan koko vuoden teema on ollut muutos -aina kun vallitsevaan elämäntilanteeseen ehti tottua niin muutoksen tuulet puhalsivat -niin hyvässä kuin huonossakin. Oliko tämä nyt sitten hyvä vai huono vuosi -jaa..aa..Kyllä ihan mielenkiinnolla odotan tulevan vuoden antia.

 

kollaasi13talvi.jpg

Alkuvuonna uutta kotia, sisustamista, Casaan siirtyminen ja tyttöjeniltoja.

 

kollaasi12kev%C3%A4t.jpg

kollaasi13kes%C3%A4.jpg

Loppukeväästä kolmikymppiset ja K:n 2v-synttärit. Kesällä reissaamista, häitä, polttarit, festarit ja lomailua. Kesä oli ihanaa aikaa!

 

kollaasiloppuvuosi.jpg

Syksyllä Habitarea, sisustusintoilua, Vuokatin reissu ja valtavat määrät töitä.

Mites teidän vuosi sujui?
 

Muutama kuva joululta

IMG_7657.jpg

Viime päivät blogit ovat vilisseet joulukuvia mutta kannan korteni vielä kekoon. Joulun vietosta on kotiuduttu mutta koneelle en ole jaksanut raahautua 🙂 Takana on laiska viikonloppu kera elokuvien ja roskaruuan. Aivoja nollattu taas. Mutta vielä ennen uuttavuotta muutama kuva joulustamme. Joulua vietettiin kahdessa osoitteessa -ennen joulua vanhempieni mökillä ja aattona ajeltiin pohjoiseen puoliskon vanhempien luokse. K:lla olikin tavallaan monta joulua ja vielä joulunkin jälkeen pääsi mummilassa aukomaan paketteja. Eilen kotiin tullessa kysyikin ensimmäisenä ”Onko täällä paketteja?” Juu ei niitä nyt ihan joka päivä kuitenkaan…

 

IMG_7656.jpg

IMG_7664.jpg

IMG_7723.jpg

IMG_7712.jpg

IMG_7777.jpg

 

Illemmalla sitten vielä postausta menneestä vuodesta.