Äidin päivä

IMG_7197.jpg

Tämä mamma on viettänyt laatuaikaa nyt ihan itsekseen. K on viettämässä isänpäivää isänsä luona ja parempi puolisko lähti isänpäivän viettoon pohjoiseen. Itse jäin Ouluun koska työviikkoni venähti jälleen lauantain puolelle. Töiden jälkeen kuitenkin suunnistin pitkästä aikaa kaupungille pyörimään. Pitkästä aikaa vähän shoppailua 🙂

IMG_7188.jpg

Ja sitten Tomon kautta kotiin. Mums mums.

IMG_7193.jpg

Ilta ihan vaan rennosti ja vähän puljausta. Tuo aiemminkin blogissa esitelty käsisetti on muuten siitä kätevä, että sillä voi tehdä myös jalkahoidon samaan tyyliin kun kädetkin hoidetaan -nyt on pehmeät jalat!

IMG_7177.jpg

IMG_7161.jpg

Sitten hyvissäajoin nukkumaan ja unta palloon ruhtinaallisesti kellon ympäri! Kyllä nyt jaksaa! Sunnuntaiaamun suunnitelmissa on aamukahvit omassa rauhassa ja sitten salille raatamaan! Mukavaa sunnuntaita kaikille ja hyvää isänpävää isille!

Ensimmäiset jouluiset

IMG_4314-tile.jpg

Marraskuu pyörähti käyntiin ja itselleni se on perinteisesti tarkoittanut sitä, että ajatukset lähtevät siirtymään kohti joulua. Blogikin tulee varmaan taas täyttymään jouluaiheisesta hössötyksestä. Starttaan marraskuun kollaasilla johon keräsin menneiden joulujen tunnelmaa. Tästä se taas pikkuhiljaa. Jokohan sitä tällä viikolla kaivaisi valot esiin..?

Aika perinteistä

IMG_7147.jpg

Melko perinteistä sanon minä. On perjantai ja mitä tekee Anttis -siirtelee huonekaluja! Hei olen Anttis ja minulla on ongelma -vaihdan makkarini järjestystä kahden viikon välein! Raahauduin tänään töistä puolikuolleena kotiin. Loman jälkeinen viikko ylitöineen oli raskas ja syksyn pimeys verottaa. Sitten yhtäkkiä pitää kuitenkin ruveta räikämään! Johtunee myös ehkä siitä, että makkari on ollut viikon räjähdys sillä uudessa sängyssä oli valmistusvirhe ja jalkopääty halkesi tukipalkin kohdalta. Eikun lattialle nukkumaan ja reklamaatiota Ikeaan. Todella nopeasti tapahtuikin -reklamaation lähetin maanantaina ja tänään uusi jalkopääty tuotiin kotiovelle! Niin paljon kun tämä episodi harmittikin niin pisteet Ikealle nopeasta toiminnasta. Ihana kun makkari ei näytä enää kaatopaikalta!

IMG_7138.jpg

IMG_7141.jpg

Jostain syystä mustavalkoisuus miellyttää silmääni ilman mitään tehosteväriä. Yleensä kaipaan jonkun väriläikän joukkoon mutta nyt tämä tuntui hyvältä ratkaisulta. Kaikki vaaleanpunaiset jutut kärräsin muualle.

IMG_7146.jpgIMG_7144.jpg

Muutama uusi juttukin löytyy huoneesta. Villa31:sen kanssa tehdystä yhteistyöstä saatu juliste siirtyi nyt tänne. Lisäksi sisko kiikutti lomallaan minulle h&m homen puolelta nuo tyynynpäälliset sekä mustan kynttilän valkoisen kaveriksi -kiitos sisko rakas!