Ouluun suuntaaville ravintolasuosituksena yksi lempparipaikoistani -Kreikkalainen ravintola Crecian. Ravintola löytyy heinäpäästä ja toinen mokoma myös kauppakeskus Zeppeliinistä. Tuo Zeppeliinin versio on myös testattu ja hyväksi todettu. Ihanaa ihanaa ruokaa! Täällä käväistiin lomalla eikä pettynyt taaskaan.
Laiskoja päiviä
Lomalainen täällä hei. Oikein on harmittanut kun loma on mennyt laiskotellessa. Sitä on vähän ylisuorittajan vikaa kun ei osaa edes lomalla vain olla. No vetämättömyyteen selvisi syykin kun kaksi päivää muka allergiaa poteneena tajusin flunssan tekevän tuloaan. Taitaa kroppakin vaatia lepoa. Mutta mikä ihme siinä on, että pitää aina lomalla sairastaa? Noh..nyt ihan luvan kanssa ollaan vaan ja levätään -ilman sen suurempaa ohjelmaa. Hyvä joskus näin.
2339414
Uutta kotona
Pääsin mukaan tosi ihanaan blogiyhteistyöhön villa31 sisustusliikkeen kanssa. Voi miten paljon kaikkea kivaa sieltä löytyikään! Kotiin päätyi yhteistyön kautta muutama ihanuus.
Uusi juliste päätyi olohuoneeseen. Taidan kuitenkin vaihtaa kehykset valkeiksi…
Kunnollisia kuoharilaseja minulla ei ole ollut. Nyt tuli tilanne korjattua näillä Amanda b:n laseilla. Ehkä viikonloppuna pitää skoolata ihan vain uusien lasien kunniaksi.
Pitkään olen haaveillut vanhanaikaisesta keittiövaasta. Nyt sellainen koristaa keittiötämme.
K:n huoneeseenkin löytyi jotain -juuri kun kaipailinkin huoneeseen jotain uutta. Hauska muistitaulu on nyt heti ovella vastassa kortteja yms. varten.
Ja Anttis tykkää!
Postaus toteutettu yhdessä villa31:n ja walldesingin kanssa.