Tänään ihan urakalla näitä kotikuvia! Vielä nappasin muutaman kuvan makuuhuoneesta jossa taas muutoksia. Eli vanha sänkyi vaihtui uuteen ja se onkin ylläriylläri tumma! Pitkään valinnut valkoinen kausi saa näköjään hieman väistyä ja kotiin alkaa ilmestyä muitakin värejä. Kun verhotkin vähän aikaa sitten vaihtuivat on makkarin yleisilme tosi paljon tummempi kuin ennen. Mietin kyllä pistäisikö kuitenkin tumman sängyn kaveriksi vaaleat verhot tuohon huoneeseen?
Olohuonetta
Irina pyysi kuvaamaan kotiamme enemmän. Tartuin tähän heti ja näpsin olohuoneesta muutaman kuvan. K on viettämässä aikaa mummin luona joten minulle tarjoutui hyvä sauma kuvailla ilman legopalikoita ja sohvalta irtirevittyjä tyynyjä 😀
”uusi” sohva
Kotiin saapui torstaina uusi sohva..jos niin voi sanoa. Uusihan tämä ei missään nimessä ole vaan vanha sohva vanhasta kodistani. Alkujaan ajattelin ettei ole mitään toivoa ahduttaa tätä sohvaa kolmioomme mutta siinä se nyt on! Ja hyvin se tuolle paikkaa sopi. Nyt on tilaa koko konkkaronkalle. K:n suurinta huvia vain on repiä tyynyt sohvasta irti ja rakentaa niistä maja 😀