Huomenta! Kaun odotettu loma häämöttää jo. Vielä tämä päivä olisi puurettavana ja sitten koittaa vapaat. Monella täällä pohjoisessa taitaa olla syysloma alkamassa? Lomalle ei ole mitään ihmeitä suunnitelmia -akkujen latausta. Sen verran väsy jo painaakin, että kiireetön oleminen tulee tarpeeseen.
Vihreää
Koristekurpitsat keittiössä väriä tuomassa. Passaavat hauskasti tuohon ikuisuuksia vanhaan termariin.
Viimein meilläkin
Vähän myöhäiselle sytytyksellä tämä. Näitä pallovaloja on nähty jo vuosia blogeissa mutta koskaan en ole saanut niitä hankittua. Nyt näköjään myös Airam tekee näitä ja hinta oli enemmän kuin kohtuullinen (olisiko ollut yhdentoista euron paikkeilla..) joten eikun kassan kautta kotia! Sattuipa vielä juuri omaa silmää miellytävät värit.