Lomalle lomps!

IMG_6935.jpg

Huomenta! Kaun odotettu loma häämöttää jo. Vielä tämä päivä olisi puurettavana ja sitten koittaa vapaat. Monella täällä pohjoisessa taitaa olla syysloma alkamassa? Lomalle ei ole mitään ihmeitä suunnitelmia -akkujen latausta. Sen verran väsy jo painaakin, että kiireetön oleminen tulee tarpeeseen.

IMG_6936.jpg

Viimein meilläkin

Vähän myöhäiselle sytytyksellä tämä. Näitä pallovaloja on nähty jo vuosia blogeissa mutta koskaan en ole saanut niitä hankittua. Nyt näköjään myös Airam tekee näitä ja hinta oli enemmän kuin kohtuullinen (olisiko ollut yhdentoista euron paikkeilla..) joten eikun kassan kautta kotia! Sattuipa vielä juuri omaa silmää miellytävät värit.

IMG_6950.jpg

IMG_6947.jpg

IMG_6949.jpg

IMG_6942.jpg