Ihmeen pitkään meni, että aloitin tälle syksylle kynttiläkauden. Perjantai-iltana niitä piti kuitenkin poltella. Taitaa talvi tehdä tuloaan.
Ihmeen pitkään meni, että aloitin tälle syksylle kynttiläkauden. Perjantai-iltana niitä piti kuitenkin poltella. Taitaa talvi tehdä tuloaan.
Aamulla töissä teksti alkoi heittämään silmissä tutun oloisesti. Hetken kuulostelin tilannetta ja totesin migreenin tekevän tuloaan. Nopeasti nokka kohti kotia toivoen, että näköhäiriöt pysyvät vielä hetken pois. Turha luulo. Sahalaitaa näkökentässä vilkkuen ajelin loppumatkan kotiin varmasti rystyset valkoisena rattia puristaen. Onneksi kotipihaan päästiin turvallisesti. Loppupäivä menikin sitten sängynpohjalla. Harmittaa kun sivu suun meni työt sekä päivän treenit. Melkoisen turha päivä.
Mutta huomenna on taas uusi päivä -ja mikä parasta viikon paras päivä. Tämä viikko tuntui melkoisen pitkältä mutta onneksi viikonloppuon jo ovella. Kerrankin vielä viikonloppu ilman suunnitelmia. Taidetaan ottaa ihan rennosti ja ladata akkuja. Mukavaa viikonloppua lukijoillekkin!
K:n huone on tällä hetkellä..noh..aika tylsä. K:n ollessa pieni halusinkin, että huone on vaalea ja seesteinen mutta leikki-ikäisen huone kaipaa jo enemmän väriä. Nyt mietin mitä huoneelle tekisin ja haeskelin netistä pitkästä aikaa inspiratiota. Tässäpä parhaimmistoa. Eivät mitään kovin riemunkirjavia nämäkään mutta näissäkin jo iso ero K:n nykyisin täysin valkeaan huoneeseen.
Kuva täältä
Kuva täältä
Kuva täältä
Kuvat täältä
Kuva täältä
Kuva täältä