Makuuhuonetta ja uusi valaisin

IMG_6922.jpg

Habitaremessuilla tutustuin ihanaan ZocoHomeen ja ihastuin heidän tuotteisiinsa. Suureksi riemukseni pääsin tekemään heidän kanssaan yhteistyötä! Voi pienen ihmisen onnea kun kannoin postista kotiin Sahara valaisimen. Valaisin on kuparia ja maitolasia ja valaisimet toimitetaan ilman sähköliitäntää joten valaisimet ovat hyvin monikäyttöisiä. Toimisivat kivasti myös ilman valoa!

IMG_6916.jpg

Omaani laitoin toistaiseksi vain paristokäyttöiset valot ja valaisin toimii nyt tunnelmavalona. Myöhemmin ehkä ledit..

IMG_6918.jpg

Uuden valaisimen innoittamana makuuhuone koki jälleen hieman muutoksia. Jännä muuten miten nämä tyylit kiertävät. Minulla oli nuorempana kovin itämaishenkinen tyyli sisustaa. Sitten sain koko tyylistä ähkyn mutta nyt taas itämaisuus pieninä annoksina viehättää silmää.

IMG_6912.jpg

Tuoksupullo myös ZocoHomelta. Tuoksu vain vielä uupuu 🙂

IMG_6930.jpg

IMG_6914.jpg

IMG_6910.jpg

Postaus tehty yhteistyössä ZocoHomen kanssa.

Syksyn viimeiset

IMG_6900.jpg

Hain K:n mummin luota ja sain mummilta samalla kimpun kukkia. Viimeiset kukat kukkivat ulkona ja mummi laittoi niitä vieraiden mukaan -yön kylmyys ne kohta kuitenkin palelluttaa. Pitkästä aikaa leikkokukkia -piristää aina kummasti.

IMG_6901.jpg

IMG_6902.jpg

 

Blogimainonnan uhri

Jälleen sain todeta, että blogit vaikuttavat myös omiin valintoihini. Blogeissa paljon näkyneet Maison Belle puhdistusaineet rantautuivat myös meille. Tykkään, että myös puhdistusaineet ovat kivan näköisiä ja ne on siivouspäivänä ilo kaivaa kaapista -tai jättää sitten esille.

IMG_6903.jpg

Omani ostin kotoisasti Prismasta 😀 Aika huikea voi muuten olla hintaero näillä tuotteilla riippuen mistä ne ostaa!

IMG_6908.jpg

Kyllä tuo tiskiainepullo passaa tuohon lavuaarin reunalle paremmin kuin se perus fairy. Kauniita nämä ovat ja ihan tehokkaan oloisia. Ainut miinus tulee tuoksusta joka ei ihan itseäni vakuuttanut.