Varma kevään merkki

IMG_4933.JPG
Muutama päivä sitten sain blogiyhteistyön merkeissä Yves Rocherilta paketin. Pääsin mukaan testaamaan Yves Rocherin 10 päivän Detox-kuuria. Varma kevään merkki sanon minä. Tässä vaiheessa vuotta sitä yleensä havahdutaan siihen, että itsestään ja kehostaan pitäisi pitää parempaa huolta. Moni taitaa ruveta jo pohtimaan kesää ja sitä kuuluisaa rantakuntoa…

IMG_4931.JPG
Muutaman päivän olen ehtinyt tuotteita testailemaan. Varsinkin kuorinnasta tykkäsin kovasti -kuorii tehokkaasti ja tuoksu on mukavan raikas. Epäilin ensialkuun joskohan tuota juomaa saa alas mutta maku yllätti positiivisesti -tätä on lipitellyt ihan mielellään. Kivan oloiset tuotteet siis taas -ei siinä, että tämän yhteistyön merkeissä vielä yhtään suurta pettymystä olisi tullutkaan vastaan. Kuuri jatkukoon siis vielä seuraavan viikon ajan.

”Balloja!”

IMG_4940.JPG
Hiphei! Viimein ne saapuivat -nimittäin sisustustarrat K:n huoneeseen. No ok..viivytystä hommaan toi se, että olin itse ensin tyrinyt tilaukseni. Mutta nyt ne saapuivat ja samantien lätkin (ihan itselleni tyypilliseen tapaan miettimättä sekuntiakaan) ne seinään. Lopputulokseen olen tyytyväinen -toi juuri sitä pientä lisää huoneeseen jota olen kaivannutkin. Nyt K:n huoneesta ei puutukkaan kuin pari hyllyä seinästä ja sitten alkaisi olla valmista.
IMG_4942.JPG
K tuntui uudistuneesta huoneesta tykkäävän. Eilinen päivä hihkuttiin riemuissaan kun seinällä oli ”ballooooo!”
IMG_4943.JPG
Nämä taisivatkin olla ensimmäiset maistiaiset K:n uudesta huoneesta. Kunhan huone tuosta valmistuu niin lupaan tuoda lisää kuvia blogiinkin.

Työnurkkausta

IMG_4938.JPG
Pikkuhiljaa tapahtuu kotirintamallakin. Työnurkkaus alkaa saada lopullisen muotonsa. Kolkkoja valkoisia seiniä koristamaan pääsi pari kartta-aiheista canvastaulua. Kartellin tuoli odottelee yhä kaupassa lihavampaa tilipussia -neiti hetimullekaikkinyt saa taas opetella kärsivällisyyttä.
IMG_4926.JPG
IMG_4936.JPG