Miikkareiden antia

IMG_4923.JPG
Eilen täyttyi talo naisista ja pari pientä poikaakin pääsi riehumaan sydämensä kyllyydestä. Katsastettiin läpi nuo Me&I:n uutuudet. Kävi kuten ajattelinkin ja mallisto näytti livenä huomattavasti paremmalta. Kuulemma moni on sanonut samaa. Ihan yhtä lahjakkaasti ei lähtenyt mopo keulimaan ostosten suhteen kuin viimeksi mutta kyllähän moni juttu jäi mietityttämään. Noh…seuraavilla kutsuilla tietää mihin iskeä kyntensä.
IMG_4911.JPG

Ja hei! Joko nuo muksut tässä iässä alkavat itse valitsemaan vaatteensa? Näin kävi ainakin meillä kun K iski silmänsä ”balloon” eli näihin. Pojat on poikia näköjään..Äiti nyt olisi saattanut valita sammakoita tai dinoja…

IMG_4915.JPG

Emännänlahjat yllättivät tänä vuonna positiivisesti. Olen aina ennen ottanut mielummin alennuksen mutta nyt hihkuin riemusta kun valittavana oli jo viime kautena kuolaamani Slim sweatjeans:it. Näköjään kutsujen pitäminen kannatti taas.

IMG_4910.JPG

Me&I kevät

Me&I:n kevätmallisto julkaistiin keskiviikkona -mitäs tykkäsitte? Itse odotin enemmän tuota naistenvaatevalikoimaa -tykkäsin syysmalliston vaatteista tosi paljon. Kuvien perusteella kovin montaa juttua ei noussut suosikiksi. Tämä voi kylläkin muuttua kun pääsen sunnuntaina hypistelemään kyseistä mallistoa -niin kävi viimeksikin. Todennäköisesti ostoslistalle päätyy kuitenkin ainakin tämä:
w46.jpg
Lastenvaatteissa oli monta kivaa juttua. Varsinkin bodyt olivat ihania -harmi vain, että koot loppuvat kesken meidän hujopin kanssa. Muutoin ainakin sienibody olisi tarttunut mukaan.
131402_individ_130115.jpg
Sama vika näiden haalareiden kanssa…
131406_individ_130115.jpg
Onneksi haaremihousuja on kevätmallistossa useammat. Miikkareiden haaremit ovat olleet ehdottomasti lemppareitani ja niitä haalataan päällä harvase päivä.
131408_individ_130115.jpg
Saas nähdä miten se mopo lähtee käsistä sitten sunnuntaina…

Purkillinen onnea

IMG_4850.JPG
Tämän idean nappasin eräältä tuttavalta. Hän teki uudenvuodenlupauksen -tulevana vuonna tulisi kirjoittaa lapuille päivään mahtuneita onnenaiheita. Tokihan varmasti kaikkien päivään mahtuu paljon pieniä hyviä juttuja. Laput kerätään purkkiin ja purkki avataan seuraavan vuoden kynnyksellä. Ihana idea! Itsekukin syyllistyy varmasti pikku asioista valittamiseen ja niille huonoille jutuille tulee joskus annettua aivan liikaa huomiota. Rakentavampaa olisi miettiä niitä hyviä asioita -tässäpä oiva harjoitus siihen!
purkki.JPG
Ja saipahan H&M Homen puolelta hankittu purkkikin jotain järjellistä käyttöä. Siinä se nököttää työpöydällä näkösällä muistuttamassa itsestään.