Lisää kosmetiikkaa

Kosmetiikkalinjalla jatketaan edelleen. Sain tuossa menneellä viikolla  Yves Rocherilta testattavaksi muutaman tuotteen. Testattavaksi sain melko täydellisen setin huulille: rajauksen, punan ja kiillon. Näillä kyllä loihtikin aika näyttävän huulimeikin! (jonka kuvaaminen oli ylläriylläri taas aivan mahdotonta!)
IMG_4287.JPG
Setti on itseasiassa Pupulandian Jennin valitsema. Setin sisällön näet paremmin alta.
Koko+n%C3%A4yt%C3%B6n+kaappaus+4.11.2012
Itse huulikiiltoa käyttävänä arastelin jälleen punan käyttöä. Hieman vieraalta se kieltämättä tuntui kun on tottunut korostamaan silmiä ja pitämään huulet luonnollisina. Simppeliin silmämeikkiin yhdistettynä punaiset huulet näyttivät kuitenkin hyvältä -uskaltaisinkohan pikkujouluihin repäistä tällä lookilla?
IMG_4293.JPG
Arkikäyttöön itselleni kyllä jäi tuo huulikiilto. Punainen väri olisi itsellä jäänyt kaupan hyllyyn mutta ihan turhaan  -tällä syntyi kauniin luonnollinen sävy. Jälleen siis positiivisia yllätyksiä.
IMG_4288.JPG

Pientä puljausta

IMG_4279.JPG
Viime aikoina on ulkonäöstään huolehtiminen tainnut jäädä vähemmälle. Ainakin sellaista tarinaa kertoi peilikuva eräänä päivänä..erehdyin työpäivän aikana vilkaisemaan peiliin ja takaisin tuijotti melkoisen väsyneen näköinen äiti. Eloton hiusväri (plus näpsäkkä juurikasvu), samea iho ja tummaakin tummemmat silmänaluset. Kaupassa kurvasin kosmetiikkahyllyn kautta ja täydensin varastojani. Hyllystä tarttui mukaan myös väripurkki. Vuosien jälkeen olen ruvennut taas harrastamaan kotivärjäystä -tummien hiusten värjääminen kun tuntuu kuitenkin melko helpolta kotioloissakin.
IMG_4275.JPG
Yhden illan varasin itselleni ja aamulla peilistä katsoi sentään hieman freesimpi tapaus. Tummat silmänaluset nyt tuntuvat kuitenkin olevan jo tavaramerkkini -aamu viideltä äitiä huuteleva pikkumies pitää siitä huolen. Useammin pitäisi kuitenkin muistaa ottaa hetki aikaa itselleen -eikös me äidit nyt vähintään se olla ansaittu 😉