Ajan patinoimaa

Minulla on ollut pitkään haaveena korvata ruokapöydän tuolit vanhoilla ajan patinoimilla tuoleilla. Nämä sitten bongasin pari viikkoa takaperin tori.fi:stä. Istuinpäälliset toki menevät vaihtoon mutta tuohon kuluneeseen pintaan en aio koskea -vaikka ilmeisesti myyjä oletti minun nämä maalaavan. Tykkään tuoleista juuri tuollaisina vanhoina ja kuluneina.
IMG_4191.JPG
IMG_4193.JPG
IMG_4195.JPG

Lämmintä ylle

Talvi sitten tulla tupsahti tänne Oulun suunnalle sillä aikaa kun olimme K:n kanssa reissussa. Onneksi talvikamppeet hommattiin jo hyvissä ajoin. Iskin tuohon Ticketin haalariin kynteni samantien kun näin myyjän niitä syksyllä laatikosta purkavan. Suurin osa tämän talven mallistoista on ollut pettymyksiä -kasarikuosit eivät vain iske. Mutta onneksi löytyi tämä ihanuus. 
IMG_4266.JPG
Ylläri ylläri ruskea väri ja tähdet upposivat tähän äitiin. Iso etu on, että tuohon kyseiseen väriin sopii asusteeksi miltei mikä vain. Yllätin itseni hankkimalla K:lle keltaista..keltainen on yleensä kuulunut inhokkeihini. Ja tähtiä lötyy myssystäkin..tottakai…
IMG_4265.JPG
Kengät osti mummo jo viime talvena. Melko riskaabelia ottaen huomioon, että tulevan talven koon voi vain arvailla. Kävi mäihä ja kengät ovat nyt juuri sopivat. Että mummolle tiedoksi tämä 😉 Vielä pitäisi hommata ns. paremmat kengät. Eräitä Kavat:in söpöyksiä hypistelin jo kaupassa eilen mutta toistaiseksi saivat jäädä odottamaan.

IMG_4269.JPG