Minulla on ollut pitkään haaveena korvata ruokapöydän tuolit vanhoilla ajan patinoimilla tuoleilla. Nämä sitten bongasin pari viikkoa takaperin tori.fi:stä. Istuinpäälliset toki menevät vaihtoon mutta tuohon kuluneeseen pintaan en aio koskea -vaikka ilmeisesti myyjä oletti minun nämä maalaavan. Tykkään tuoleista juuri tuollaisina vanhoina ja kuluneina.
Vihdoin täällä!
Odotus on palkittu ja Indiedays Inspiration on julkaistu! Inspirationista löydät nykyään myös mansikkalan. Käyhän tutustumassa. Itse olen ainakin aivan innoissani tästä!
Lämmintä ylle
Talvi sitten tulla tupsahti tänne Oulun suunnalle sillä aikaa kun olimme K:n kanssa reissussa. Onneksi talvikamppeet hommattiin jo hyvissä ajoin. Iskin tuohon Ticketin haalariin kynteni samantien kun näin myyjän niitä syksyllä laatikosta purkavan. Suurin osa tämän talven mallistoista on ollut pettymyksiä -kasarikuosit eivät vain iske. Mutta onneksi löytyi tämä ihanuus.
Ylläri ylläri ruskea väri ja tähdet upposivat tähän äitiin. Iso etu on, että tuohon kyseiseen väriin sopii asusteeksi miltei mikä vain. Yllätin itseni hankkimalla K:lle keltaista..keltainen on yleensä kuulunut inhokkeihini. Ja tähtiä lötyy myssystäkin..tottakai…
Kengät osti mummo jo viime talvena. Melko riskaabelia ottaen huomioon, että tulevan talven koon voi vain arvailla. Kävi mäihä ja kengät ovat nyt juuri sopivat. Että mummolle tiedoksi tämä 😉 Vielä pitäisi hommata ns. paremmat kengät. Eräitä Kavat:in söpöyksiä hypistelin jo kaupassa eilen mutta toistaiseksi saivat jäädä odottamaan.