Tämän vuoden hullarisaldo

IMG_8324.jpg

Joka vuosi vannon etten mene mutta tänään satuin olemaan juuri sopivasti vapaalla ja hullikset alkoivat. Kyllä. Ratkesin. Sisko jo armottomasti löylytti tästä asiasta. Suuntasin suorilta naistenvaateosastolle ja nappasin rekistä sen mitä halusinkin -kumma, että kympin aikaan oli vielä kokoja jäljellä. Olin siis edellisen illan kuolannut Ralph Laurenin täydellistä raitamekkoa. Tuommoinen on puuttunut kaapistani jo monta vuotta. Heräteostoksena mukaan tarttui myös punainen veromodan toppi -sopiva töihin jakun alle.

 

IMG_8325.jpg

Tässä kohtaa tajusin sentään poistua paikalta onnellisena ostoksiini. Sisustuspuolelle siirtyminen olisi saattanut tarkoittaa melkoista ratkeamista joten sieltä oli parempi pysyä pois. Kuten koko paikasta nyt loppuviikko. Tämä riittää omaksi saldoksi. Mites muut? Joko olette käyneet ja jos kävitte niin mitä tarttui mukaan?

 

IMG_8327.jpg
 

Astetta blondimpi tapaus

Onni on hyvä kampaaja totesi Anttis taas kun käveli muutama päivä sitten uuden kesätukan kera ulos kampaamosta. Ikuisesti vaihtelunhaluinen kun olen niin nyt halusin jotain erillaista taas. Tummassa on viihdytty tovi joten vaalentamaan lähdettiin. Vaaleampaa ilmettä haettiin raidoilla ja lopputulos on tämä.

 

IMG_8271.jpgIMG_8267.jpg

IMG_8269.jpg

Katsellaas miten kauan tätä vaaleampaa villitystä nyt kestää 🙂